Audrey Marketing Megoldás

Marketing Tanácsadás, Stratégia és Kivitelezés


"A siker titka, hogy a szokásos dolgokat szokatlanul jól csinálod."
John Davison Rockefeller


 

 

Marketing megoldások

descriptionMarketing stratégia

descriptionMarketing terv

descriptionMegvalósítás

descriptionOnline marketing

descriptionMarketing tréningek

descriptionPrezentáció készítés

Marketing terv kis- és középvállalkozások számára
12 hónapos konkrét marketing terv kidolgozása és a hozzá rendelendő költségvetés meghatározása

Ne feledd! A marketingre szánt összeg nem költség, hanem befektetés, és mint ilyen, megtérülést kell számolni hozzá.
Ideális persze az lenne, ha egy-egy vállalkozás annyi erőforrást tudna a marketing terve megvalósítására fordítani, amennyit az igényel. Persze, ez a legritkább esetben van így: még a legnagyobb multik is szűkös büdzsével kénytelenek tervezni.
Ettől függetlenül egy limitált költségvetésű marketing terv is lehet sokkal hatékonyabb, ha professzionálisan,
a stratégiai célok figyelembe vételével, maximális alapossággal van kidolgozva.
Nem elég ráugrani egy kedvezőnek tűnő ajánlatra, azt kell megvizsgálni, hogy hoz-e majd annyit, hogy érdemes-e egyáltalán vele foglalkozni. Tapasztalataim szerint még a legkisebb vállalkozás esetén is tudunk megtérülést tervezni, így biztos lehetsz benne, hogy a szűkös erőforrásaidat a lehető legnagyobb gondossággal fogod elkölteni.

Mikor van szükséged marketing tervre:
_ ha szeretnéd, hogy a (már létező, vagy készülő) marketing stratégiád a
célkitűzéseknek megfelelően valósuljon meg
_ ha ad hoc döntéseket követtek a marketingben
_ ha új eszközöket próbálnál ki
_ vagy ha régi eszközöket szeretnél hatékonyabban használni, működtetni
_ ha a marketingben megtakarítást szeretnél elérni

Mit nyerhetsz egy professzionálisan összeállított marketing tervvel?
Röviden: egy átgondolt, stratégiailag a koncepcióba illő éves marketing terv rövid távon költségmegtakarítást, hosszabb távon hatékonyabb megvalósítást és magasabb megtérülést eredményez majd.
Átgondoltabb és jobban strukturált költségvetés segít abban, hogy ne csábulj el egy-egy kedvezőnek tűnő ajánlatra, de a fontosabb projektekre megfelelő időben és módon fel tudj készülni.

Hogyan tudunk együttműködni?

 

   

Audrey Marketing Megoldás Tanácsadás, Stratégia és Kivitelezés
Tulajdonos: Ódry Anna (adószám: 66866567-1-27)
Tel: +36-70/285-56-88; email: anna@audrey-marketing.hu; Skype: audrey.marketing
Copyright: Jánosi Zoltán János ev